دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

منبع :خبرآن لاین  1/3/1391

 

دلجویی رویانیان از هاشمیان و مهدوی‌کیا

لیگ برتر - مدیرعامل پرسپولیس در امارات از بازیکنان تیمش دلجویی کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد رویانیان که دیروز در مصاحبه‌ای گفته بود مهدوی‌کیا و هاشمیان در لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس قرار دارند، به امارات رفته و با حضور در تمرین پرسپولیس، با این دو بازیکن صحبت کرده است. قصد رویانیان از صحبت با هاشمیان و مهدوی‌کیا، دلجویی از این دو نفر بوده. او همچنین موقع خروج از زمین تمرین، دست علی کریمی را گرفته و او را با خودش به بیرون از زمین برده. تماشاگران پرسپولیس هم که آنجا بودند، به رویانیان گفته‌اند اجازه ندهد کریمی از پرسپولیس برود که مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ آن‌ها گفته: «شما به او بگویید بماند، حتما در پرسپولیس می‌ماند.»

ارسال در تاريخ 1 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :روزنامه مردم سالاری  1/3/1391

«کاريکاتوريست» اعتراض نكند، راي قطعي است

رييس کل دادگستري استان مرکزي با اشاره به آخرين اتفاقات پيرامون سير قضايي پرونده كاريكاتوريست اراكي گفت: حکم اين کاريکاتوريست هنوز قطعي نشده است اما اگر به آن اعتراض نشود راي قطعي خواهد بود.

به گزارش ايسنا، حکمت‌علي مظفري در نشستي خبري با خبرنگاران با انتقاد از جوسازي برخي رسانه‌هاي داخلي و خارجي در خصوص پرونده شکايت يک نماينده استان از يک هفته‌نامه محلي و کاريکاتوريست اين هفته‌نامه، افزود: تمامي مراحل طي شده در اين پرونده قانوني بوده و قاضي دادگاه هم مطابق قانون به آن رسيدگي کرده است.

وي در توضيح اين پرونده اظهار کرد: راي اين پرونده از سوي دادگاه جزايي صادر شده و کاريکاتوريست تا 20 روز فرصت دارد تا اعتراض خود را اعلام کند تا دادگاه تجديد نظر به آن رسيدگي کند.

مظفري گفت: ظهر روز شنبه شاکي پرونده از شکايت خود صرف‌نظر کرده است اما، اين موضوع تاثيري در راي صادر شده ندارد و اگر متهم به راي دادگاه معترض است، بايد در فرصت 20 روزه به اين راي اعتراض کند که تاکنون اين کار انجام نشده است؛ در غير اين‌ صورت چون اتهام وي مطابق با ماده 609 قانون مجازات اسلامي از جمله جرايم قابل گذشت نيست و جنبه عمومي دارد، راي صادره تغيير نخواهد کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که فکر نمي‌کنيد بهتر بود اين پرونده در دادگاه مطبوعات رسيدگي مي‌شد؟ گفت: اگر بنده قاضي رسيدگي کننده بودم، شايد چنين تصميمي مي‌گرفتم اما، قاضي هم بر اساس قانون تشخيص داده است که اين پرونده در دادگاه جزايي رسيدگي شود و شکايت انجام شده از مديرمسوول هفته‌نامه به دادگاه مطبوعات برود.

مظفري افزود: در قانون آمده است که تنها شکايات مربوط به مديران مسوول رسانه‌ها بايد در دادگاه مطبوعات رسيدگي شود و براي بقيه عوامل رسانه‌ها از جمله خبرنگار، عکاس، کاريکاتوريست، سردبير و...، قاضي تشخيص دهنده خواهد بود.

وي گفت: رويه طي شده در خصوص اين پرونده يک رويه معمول و قانوني است اما، متاسفانه عده‌اي براي رسيدن به منافع شخصي و بهره‌برداري سياسي و تهيه خوراک تبليغاتي براي بيگانگان در داخل و خارج از کشور جوسازي و غوغا به پا مي‌کنند و رسانه‌هاي خارجي هم دنبال چنين مسائلي هستند تا عليه نظام اسلامي حرکت کنند.

ارسال در تاريخ 1 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :فارس نیوز  1/3/1391

نطق سیاسی - جنسی علی مطهری در مجلس
رئیس جمهور عامل بی حجابی است/احمدی نژاد به فکر تأسیس کاباره وکلوب شبانه باشد!
 

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: رئیس جمهور عامل بی حجابی است/احمدی نژاد به فکر تأسیس کاباره وکلوب شبانه باشد!علی مطهری طی نطقی با ادعای این که رئیس جمهور تحریک جنسی را در جامعه آزاد کرده است ، مدعی شد:وضعیت پوشش فعلی موجب ایجاد عقده های روانی در جامعه شده ولذا احمدی نژاد باید به فکر تاسیس کاباره و کلوپ های شبانه باشد!

مشروح خبر در ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 1 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :روزنامه مردم سالاری 28/2/1391

 
 

 گروه اقتصادي- شهاب کاشفي: با نزديک شدن به زمان اجراي فاز دوم طرح هدفمندي يارانه‌ها، سناريوهاي مختلف براي قيمت بنزين نيز به تدريج روشن‌تر مي‌شود؛ هر چند که هنوز هر آنچه در مورد تعيين قيمت بنزين از اول خرداد مطرح مي‌شود گمانه‌زني است. با اين وجود مي‌توان با کنار هم قرار دادن سناريو‌ها، تحليلي نزديک به واقعيت در مورد قيمت بنزين پيدا کرد. روز گذشته يک منبع آگاه گفت: دولت در نوع مدل اجراي افزايش قيمت بنزين در گام دوم هدفمندي به جمع بندي نهايي رسيده است و پيشنهاد بنزين نيمه يارانه‌اي 480 تا 500 توماني در دست بررسي نهايي است.

مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : روزنامه کیهان 28/2/1391 

ماموران عمليات رواني اسرائيل سينه خيز رفتند! (خبر ويژه)

يك تيم پژوهشي نابغه! اسرائيل به كشف مهمي درباره مردم ايران نايل آمده است. آنها مي گويند كشف كرده اند كه ايراني ها باورمندترين مردم خاورميانه به مردم سالاري و دموكراسي هستند!!
به گزارش روزنامه وال استريت ژورنال، يك تيم پژوهشي صهيونيست از طريق تماس هاي تلفني اقدام به نظرسنجي از مردم 48 كشور از جمله ايران كرده اند. يووال پورات مديريت اين پروژه كه استراتژيست اسرائيلي معرفي مي شود در گزارش خود نوشت: اين پژوهش از طريق تماس هاي تلفني با ايرانيان در اواخر سال 2011 و اوايل 2012 انجام شده و نزديك به هزار شهروند ايراني از 31 استان اين كشور، از گروه هاي مختلف سني و قومي و از سطوح مختلف تحصيلي در اين نظرسنجي مشاركت كرده اند.

مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :جام جم آن لاین  28/2/1391

خروج پرسپوليس از برزخ
جام جم آنلاين: پرسپوليس با نمايش خوب و قابل قبول خود مقابل الشباب امارات و صعود به مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا، از برزخ التهاب‌هاي دروني خارج شد تا به نوعي براي تيم الاتحاد عربستان زنگ خطر را به صدا در آورد.
هر چند در صورت صعود بعنوان تيم اول، پرسپوليس مي‌توانست روز سوم خرداد ماه و در تهران پذيراي حريف مرحله يك هشتم نهايي خود در اين مرحله از رقابت‌ها باشد، اما به هر حال براي تيمي كه با هدف و برنامه در بازي‌ها حاضر باشد، هيچ تفاوتي نخواهد داشت كه در خانه از رقبايش ميزباني كند، يا در زمين حريفان به مهماني برود.
مشروح خبر در ادامه مطلب...
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع شفا نیوز   28/2/1391 

استقرار اتوبوس آمبولانس‌ اورژانس در میادین بزرگ تهران

 

به گزارش وب­دا مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اشاره به تشدید آلودگی هوا در تهران اظهار داشت: افرادی از جمله کودکان، زنان باردار، سالمندان و بیماران قلبی و عروقی به طور جد از تردد در خیابان‌های تهران تا اطلاع ثانوی پرهیز کنند.
حسن عباسی افزود: افراد از ترددهای غیرضروری در شهر به دلیل تشدید بیماری تنفسی و قلبی و عروقی پرهیز کنند و در این زمینه اورژانس تهران در 4 میدان بزرگ پایتخت از جمله میدان امام حسین(ع)، ولی‌عصر(عج)، انقلاب و آزادی اتوبوس آمبولانس مستقر کرده‌ است.

مشروح خبر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :خبرگزاری جمهوری اسلامی  28/2/1391

1391/02/28 - 09:34همایش اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، قرار است ' مهدی غضنفری ' وزیر صنعت ، معدن و تجارت و ' رستم قاسمی ' وزیر نفت نیز در این مراسم حضور یابند .

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با كارآفرینان سراسر كشور در تاریخ 16/6 / 89 تصریح كردند كه برای مقابله با تحریم ها لازم است تا یك 'اقتصاد مقاومتی ' ایجاد كنیم.

مشروح خبر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : اکو نیوز  28/2/1391

حمله سایبری به یک شرکت نفتی ایران

 

اکونیوز:پس از حمله ناموفق سایبری به سامانه اینترنت، اینترانت و مخابراتی مجموعه وزارت نفت در روزهای نخست اردیبهشت ماه سالجاری، یک گروه از هکرهای عربستان سعودی به سایت یکی از شرکتهای نفتی ایران حمله کرد.

مشروح خبر ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

28/2/1391 منبع :خبرگزاری مهر

اغفال زنان در سایت های همسریابی / جزئیات جنایت هولناک در تبریز

اغفال زنان در سایت های همسریابی، قتل مرد میانسال به دست دختر معتاد ، جزئیات قتل هولناک در تبریز و نجات زن جوان از دستان مرد شیطان صفت از مهمترین اخبار حوادث این هفته بود.

اغفال زنان در سایت های همسریابی

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین خبر این هفته مربوط به دستگیری مجرم اینترنتی است که در سایت های همسریابی زنان را شناسائی می کرد و پس از کلاهبرداری میلیونی از طعمه هایش ناپدید می شد.

مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

<